پایپینگ اندیکا صنعت آسیا

اجرا و نصب پروژه های لوله کشی صنعتی

تجهیزات کارخانجات تولیدی صنایع غذایی

 تجهیزات کارخانجات تولیدی صنایع غذایی
نصب تجهیزات کارخانجات تولیدی صنایع غذایی دارای یک سری استاندارد هایی است که باید مهندس اجرا آنها را رعایت کند زیرا تجهیزات کارخانجات تولیدی صنایع غذایی به طور مستقیم با سلامتی انسان ها در ارتباط بوده و هر گونه مشکل در نصب و راه اندازی تجهیزات کارخانجات تولیدی صنایع غذایی میتواند آسیب های جدی به سلامتی انسان ها وارد کند.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی برای نصب و راه اندازی تجهیزات کارخانجات تولیدی صنایع غذایی از ابزار های دقیق و هایژنیک استفاده میکنند و تمامی تجهیزات کارخانجات تولیدی صنایع غذایی که برای اندازه گیری دما ، فشار ، جریان یا سطح مورد استفاده قرار می گیرند و با مواد غذایی در تماس هستند باید الزامات بهداشتی را رعایت کنند.

نصب و راه اندازی تجهیزات کارخانجات تولیدی صنایع غذایی باید به گونه ای باشد که سطح آنها از هرگونه آلودگی به دور باشد و همچنین در ساخت تجهیزات کارخانجات تولیدی صنایع غذایی از متریال هایی استفاده شود که از رشد و تکثیر باکتری ها جلوگیری کند.

به دلیل حساسیت و ضرورت تجهیزات کارخانجات تولیدی صنایع غذایی و ارتباط مستقیم آن با سلامت انسان، بهتر است انجام تجهیزات کارخانجات تولیدی صنایع غذایی را به شرکت های مطمئن واگذار کنید. آندیکا صنعت در زمینه طراحی و نصب تجهیزات کارخانجات تولیدی صنایع غذایی دارای مهندسان حرفه ای با تجربه میباشند که با رعایت تمامی استاندارد ها عملیات نصب و راه اندازی تجهیزات کارخانجات تولیدی صنایع غذایی را انجام میدهند.

تجهیزاتی که توسط این شرکت برای کارخانه های صنایع غذایی استفاده میشود همگی تجهیزات بروز و با کیفیتی میباشند و تمامی پروژه های انجام شده در زمینه نصب و راه اندازی تجهیزات کارخانجات تولیدی صنایع غذایی با هزینه مناسب و ضمانت انجام میشود.