پایپینگ اندیکا صنعت آسیا

اجرا و نصب پروژه های لوله کشی صنعتی

ساخت و نصب استیل استراکچر

ساخت و نصب استیل استراکچر
استراکچر از جمله سازه های فلزی میباشد که در صنایع کاربرد زیادی دارد. ساخت و نصب استیل استراکچر بیشتر در صنایع نفت و گاز، صنایع پتروشیمی، سازه های ساختمانی کاربرد گستره ای دارد.

ساخت و نصب استیل استراکچر انواع گوناگونی دارد و بسته به نوع کاربرد، صنعت مورد استفاده و مکان نصب تولید میشود. در صنایع از استراکچرها برای قرار دادن تجهیزات نفتی، لوله های انتقال توربین، پنل خورشیدی، دیگ بخار و … بکار میروند.

ساخت و نصب استیل استراکچر کاری بسیار حساس و مهندسی میباشد و باید زیر نظر مهندس های متخصص در این زمینه انجام شود. ساخت و نصب استیل استراکچر باید کاملا محکم و مقاوم بوده و امنیت بالایی داشته باشد.

شرکت آندیکا صنعت با نیروهای مجرب و حرفه ای که دارد در زمینه ساخت و نصب استیل استراکچر بسیار دقیق بوده و توجه و دقت زیادی در انجام ساخت و نصب استیل استراکچر دارند.

از مزیت های ساخت و نصب استیل استراکچر میتوان به مقاوم بودن آن ها در برابر زلزله اشاره کرد. از دیگر مزیت های ساخت و نصب استیل استراکچر در صنایع مختلف میتوان به وزن کم اسکلت، مقاومت معادل مصالح، امکان مقاوم سازی، مقاومت و دوام بالا، سرعت نصب بالا، قابلیت شکل پذیری اشاره کرد.

هدف از ساخت و نصب استیل استراکچر

در ساخت و نصب استیل استراکچر هدف اصلی نصب تجهیزات صنعتی میباشد. برای مثال نصب لوله ‌های انتقال نفت در صنایع پتروشیمی و یا نصب یک توربین بخار در فضا های نیروگاهی و…

همانطور که ذکر شد ساخت و نصب استیل استراکچر یک کار کاملا حرفه و تخصصی میباشد و نیازمند افرادیست که تخصص کافی در این زمینه دارند. شرکت آندیکا صنعت با مهندسان با تجربه خود و با به کارگیری انواع روش های جوشکاری میتواند ساخت و نصب استیل استراکچر را به بهترین نحو و با کیفیت بالا انجام دهد.