پایپینگ اندیکا صنعت آسیا

اجرا و نصب پروژه های لوله کشی صنعتی

ساخت و نصب مخازن ذخیره

ساخت و نصب مخازن ذخیره
ساخت و نصب مخازن ذخیره برای نگه داشتن موادی همچون بنزین و یا گاز مایع و یا سایر سیالات کاربرد زیادی دارد. در اکثر صنایع شیمیایی موادی مانند بنزین و یا گاز طبیعی از نفت خام جدا میشود و این سیالات جدید باید به مکان جدید انتقال داده شود لذا هدف از ساخت و نصب مخازن ذخیره فراهم کردن امکان انتقال و یا بارگیری در کوتاه ترین زمان ممکن، همسان کردن کیفیت محصولات و اندازه گیری حجم محصولات برای فروش میباشد.

ساخت و نصب مخازن ذخیره در پالایشگاه ها اهمیت زیادی دارد و ساخت و نصب مخازن ذخیره در پالایشگاه ها به سه روش انجام میشود

• ساخت و نصب مخازن ذخیره پالایشگاهی اتمسفریک
• ساخت و نصب مخازن ذخیره پالایشگاهی کروی
• ساخت و نصب مخازن ذخیره پالایشگاهی تحت فشار

در پالایشگاه ها هدف از ساخت و نصب مخازن ذخیره جابجایی و انتقال و ذخیره مایعات در حجم زیاد میباشد. به صورت کلی ساخت و نصب مخازن ذخیره در پالایشگاه ها به صورت روباز و با در بسته ساخته میشوند. گاز های سمی و آتش زا و یا مواد شیمیایی خطرناک در مخازن در بسته و سایر سیالات میتوانند در مخازن روباز نگهداری شوند. مخازن روباز معمولا به صورت دیوارهای بدون سقف میباشند.

ساخت و نصب مخازن ذخیره به دلیل اهمیتی که در ذخیره سیالات دارد باید با دقت کافی انجام شود. ساخت و نصب مخازن ذخیره به دلیل نگهداری سیالات آتش زا و یا شیمایی باید توسط افراد متخصص انجام شود و در ساخت و نصب مخازن ذخیره باید استاندارد های طراحی به طور دقیق رعایت شود تا از درصد خطرات احتمالی کاسته شود.

آندیکا صنعت دارای یک تیم کاملا حرفه ای متشکل از متخصصان با تجربه در زمینه ساخت و نصب مخازن ذخیره میباشد. و کلیه مراحل ساخت و نصب مخازن ذخیره زیر نظر مهندسان با روش های بروز و تکنولوژی های جدید ساخته میشود. میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران آندیکا صنعت تماس گرفته و اطلاعات لازم را جهت ساخت و نصب مخازن ذخیره دریافت نمایید.