پایپینگ اندیکا صنعت آسیا

اجرا و نصب پروژه های لوله کشی صنعتی

سند بلاست پایپینگ و رنگ آمیزی تجهیزات مخازن

سند بلاست رنگ آمیزی پایپینگ و تجهیزات مخازن
سند بلاست پایپینگ و رنگ آمیزی تجهیزات مخازن به فرآیند سیلیس پاشی که در طی آن ذرات ریزی از جمله شن و ماسه بوسیله فشار هوا برروی سطح فلز پاشیده میشود تا ناصافی هایی که در سطح فلز وجود دارد از بین برود و سطح فلز آماده رنگ آمیزی شود میگوند.

بسته به نحوه انجام سند بلاست پایپینگ و کیفیت آن، تمامی گرد و غبار و مواد زائدی که در روی فلز وجود داشت به طور کامل از بین میرود. عملیات سند بلاست پایپینگ و رنگ آمیزی تجهیزات مخازن معمولا برای سطح خارجی لوله های بکار رفته در صنایع مختلف استفاده میشود.

هدف از سند بلاست پایپینگ و رنگ آمیزی تجهیزات مخازن

• پولیش سطحی
• زنگ زدایی
• ماسه زدایی
• تمیز کاری انواع قالب های صنعتی
• آماده کردن سطوح قطعات جهت انجام انواع آبکاری

در صنایع نیروگاهی، صنایع نفت و گاز، صنایع پتروشیمی به دلیل حرارت بالا، تابش نور خورشید، وجود اشعه های مختلف، وجود رطوبت بالا و مواد شیمیایی ممکن است سطح لوله های بکار رفته دچار خوردگی شود به همین دلیل، انجام سند بلاست پایپینگ و رنگ آمیزی تجهیزات مخازن برای حفاظت از سطح لوله ها ضروری میباشد.

برای انجام سند بلاست پایپینگ و رنگ آمیزی تجهیزات مخازن، بررسی وضعیت و عوامل خورنده محیط باید به طور دقیق شناسایی شود و پس از آن در هر بخش بصورت جداگانه عملیات سند بلاست پایپینگ و رنگ آمیزی تجهیزات مخازن انجام میشود. با انجام سند بلاست پایپینگ و رنگ آمیزی تجهیزات مخازن سطح لوله ها بوسیله یک لایه حفاظتی محافظت میشود.

سند بلاست پایپینگ و رنگ آمیزی تجهیزات مخازن در شرکت آندیکا صنعت توسط افراد با تجربه و حرفه ای بصورت کاملا تخصصی انجام میشود. عملیات سند بلاست پایپینگ و رنگ آمیزی تجهیزات مخازن در این شرکت بوسیله تجهیزات پیشرفته و به روز با کیفیت بسیار بالایی انجام میشود.