پایپینگ اندیکا صنعت آسیا

اجرا و نصب پروژه های لوله کشی صنعتی

نصب تاسیسات نیروگاهی

نصب تاسیسات نیروگاهی
امروزه در ساخت نیروگاه ها از تجهیزات پیشرفته و به روز استفاده میکنند به همین دلیل نصب تاسیسات نیروگاهی باید توسط افراد حرفه و با تجربه انجام شود زیرا اگر نصب تاسیسات نیروگاه به درستی انجام نشود عملکرد کلی نیروگاه دچار مشکل های جدی میشود و هزینه های گزافی جهت بازسازی نیروگاه ها مصرف میشود.

تاسیسات نیروگاهی انواع مختلفی دارند و بسته به نوع نیروگاه روند نصب تاسیسات نیروگاهی نیز متفاوت میباشد برخی از تاسیسات نیروگاهی شامل توربین های گازی، بخار و بادی به همراه یک سری از تجهیزات کمکی از جمله کمپرسر، ژنراتور های حرارتی و آبی، بویلر ها و سیستم های کنترل الکتریک میباشند.

همانطور که ذکر شد نصب تاسیسات نیروگاهی کار مهندسان با تجربه میباشد و باید نصب تاسیسات نیروگاهی به شرکت های معتبر که در این زمینه فعالیت میکنند سپرده شود. آندیکا صنعت با تیم مجرب خود در نصب تاسیسات نیروگاهی بسیار موفق عمل میکند و تمامی مراحل نصب تاسیسات نیروگاهی زیر نظر مهندسان اجرایی با تجربه انجام میشود. همچنین تجهیزاتی که برای نصب تاسیسات نیروگاهی توسط شرکت آندیکا صنعت به کار میروند کیفیت بسیار بالایی دارند.

جهت نصب تاسیسات نیروگاهی میتوانید به وب سایت آندیکا صنعت مراجعه کرده و با مشاوران تیم آندیکا صنعت در خصوص نصب تاسیسات نیروگاهی راهنمایی های مورد نیاز را دریافت کنید.