پایپینگ اندیکا صنعت آسیا

اجرا و نصب پروژه های لوله کشی صنعتی

نصب و راه اندازی سیستم های اطفا حریق

نصب و راه اندازی سیستم های اطفا حریق
در صنایع پالایشگاهی و کارخانه ها یکی از موضوعات حساس و مهم نصب و راه اندازی سیستم های اطفا حریق میباشد که به منظور ایمنی بیشتر در کارخانه و یا پالایشگاه انجام میشود. بیشتر کارخانه ها و پالایشگاه ها هر ساله موظف هستند که سیستم های اطفا حریق خود را ارتقا داده و اقدامات لازم جهت نوسازی سیستم اطفا حریق را انجام دهد به همین منظور شرکت های نصب و راه اندازی سیستم های اطفا حریق با بکار گیری روش های جدید و تجهیزات بروز، نقش مهمی را در نصب و راه اندازی سیستم های اطفا حریق ایفا میکنند.

نصب و راه اندازی سیستم های اطفا حریق در کارخانه ها و صنایع از جمله صنایع پتروشیمی، نفت و گاز، صنعت برق و … به دلیل وجود مواد آتش زا و خطرناک جهت جلوگیری از بروز حوادث ضروری میباشد و تمامی این کارخانه ها وظیفه نصب و راه اندازی سیستم های اطفا حریق با بهترین کیفیت را دارند.

نصب و راه اندازی سیستم های اطفا حریق به دلیل حساسیت و اهمیتی که دارد نیاز است که توسط افراد متخصص با دانش و آگاهی کامل در این حوزه انجام بگیرد و نصب و راه اندازی سیستم های اطفا حریق باید براساس استاندارد تعیین شده انجام شود.

امروزه پیشرفته ترین روش نصب و راه اندازی سیستم های اطفا حریق سیستم پاششی فوم میباشد که برای مخازن نفتی روباز در پالایشگاه ها به کرات استفاده میشود. در این روش از نصب و راه اندازی سیستم های اطفا حریق، فوم پاششی در دور مخزن قرار میگیرد و در صورت بروز حادثه در مخزن، این فوم بر روی مخزن پاشیده میشود و با حذف عامل اکسیژن در کمتر از 25 ثانیه آتش را خاموش میکند. این روش نصب و راه اندازی سیستم های اطفا حریق در مخازن سر بسته نیز میتواند استفاده شود.

گروه آندیکا صنعت با نیروهای حرفه ای و با تجربه در زمینه طراحی و نصب و راه اندازی سیستم های اطفا حریق توانسته پروژه های موفقی در اکثر صنایع و کارخانه های سراسر ایران را به انجام برساند.