پایپینگ اندیکا صنعت آسیا

اجرا و نصب پروژه های لوله کشی صنعتی

لوله کشی صنایع نیروگاهی

لوله کشی صنایع نیروگاهی
سیستم لوله کشی صنایع نیروگاهی نقش مهمی در انتقال سیالات و انرژی در بین تجهیزات مختلف نیروگاه را دارد و به همین منظور سیستم لوله کشی صنایع نیروگاهی یکی ار بخش های اصلی در طراحی و ساخت نیروگاه به حساب می آید.

در طراحی و اجرای سیستم لوله کشی صنایع نیروگاهی وجود تکیه گاه و نگهدارنده از اهمیت زیادی برخوردار میباشد و در واقع بخش اصلی طراحی سیستم لوله کشی صنایع نیروگاهی میباشد.

استاندارد هایی که در تکیه گاه ها در لوله کشی صنایع نیروگاهی بکار میروند استاندارد های ANSI, DIN, BS میباشند. در سیستم لوله کشی صنایع نیروگاهی انتخاب محل و نوع تکیه گاه در طراحی خطوط لوله اهمیت زیادی دارد و هر تکیه گاه و نگهدارنده کاربرد و ویژگی های خاص خود را دارد.

در لوله کشی صنایع نیروگاهی رعایت نکات زیر در استفاده از تکیه گاه ضروریست

  •  تحمل وزن لوله (شامل خود لوله، وزن سيال داخل آن و نيروي عكس‌العملی)
  • دادن انعطاف‌پذيري كافي به شبكه لوله
  • گرفتن ارتعاشات وارده بر لوله
  • فراهم نمودن امكان انبساط حرارتی لوله
  • هدايت و كنترل تغيير مكان لوله
  • ثابت نمودن لوله

لوله هایی که برای لوله کشی صنایع نیروگاهی به کار میروند چون در معرض دماهای بسیار بالا قرار میگیرند باید به طور دقیق عایق بندی بشوند. از لوله هایی با جنس های مختلف میتوان در لوله کشی صنایع نیروگاهی استفاده کرد. لوله پلی اتیلن برای لوله کشی صنایع نیروگاهی بهترین انتخاب میباشد. لوله پلی اتیلنی که در لوله کشی صنایع نیروگاهی بکار میرود مقاومت سایشی بالایی دارد و نسبت به لوله های فولادی دوام و کیفیت بسیار بالایی دارد.

به دلیل اهمیت لوله کشی صنایع نیروگاهی بهتر است انجام این کار را به شرکت های معتبری که در زمینه لوله کشی صنایع نیروگاهی فعالیت دارند بسپارید. آندیکا صنعت شرکتی فعال در زمینه انجام انواع لوله کشی های صنعتی میباشد و با تیم متخصص و حرفه ای خود توانسته لوله کشی صنایع نیروگاهی مختلفی را در سراسر کشور با بهترین کیفیت انجام دهد.