پایپینگ اندیکا صنعت آسیا

اجرا و نصب پروژه های لوله کشی صنعتی

لوله کشی صنایع پالایشگاهی

لوله کشی صنایع پالایشگاهی
پالایشگاه ها مراکز بسیار بزرگی هستند و لوله هایی که برای لوله کشی صنایع پالایشگاهی در هر بخش مختلف استفاده میشود با یک دیگر متفاوت بوده و خواص فیزیکی متفاوتی نیز باهم دارند. لوله کشی صنایع پالایشگاهی برای انتقال حجم زیادی از سیالات در داخل کارخانه استفاده میشوند و به دلیل خطرناک بودن این سیالات نیاز است که فرآیند طراحی و اجرای لوله کشی صنایع پالایشگاهی توسط شرکت های معتبر و حرفه ای در این زمینه انجام شود.

از مهمترین لوله هایی که برای لوله کشی صنایع پالایشگاهی میتوان استفاده کرد لوله های فولادی، لوله های فلزی، و لوله های مانیسمان میباشند. از این لوله ها بیشتر برای لوله کشی بخش های تولیدی استفاده میشود. برای لوله کشی صنایع پالایشگاهی در قسمت صنعتی از لوله های پلی اتیلن، لوله pvc استفاده میکنند.

اکثر پالایشگاه ها یا در محیط دریایی و یا در خشکی ساخته میشوند و به همین دلیل فرآیند لوله کشی صنایع پالایشگاهی این دو موقعیت کاملا با یک دیگر متفاوت میباشد. لوله هایی که برای لوله کشی صنایع پالایشگاهی در محیط دریایی به کار میروند باید لوله های بسیار مقاوم از جنس فولاد و یا پلی اتیلن باشند.

در لوله کشی صنایع پالایشگاهی لوله های مانیسمان و یا لوله های پلی اتیلنی که برای قسمت های تولید مواد شیمیایی به کار میروند باید از مقاومت بالایی در برخوردگی برخوردار باشند چون مواد نفتی میتواند اثرات مخربی برروی لوله های بکار رفته در لوله کشی صنایع پالایشگاهی بگذارد لذا انتخاب لوله و روش نصب لوله ها در لوله کشی صنایع پالایشگاهی اهمیت زیادی دارد.