پایپینگ اندیکا صنعت آسیا

اجرا و نصب پروژه های لوله کشی صنعتی

لوله کشی صنایع پتروشیمی

لوله کشی صنایع پتروشیمی
لوله کشی صنایع پتروشیمی به دلیل حمل موادی مانند نفت و گاز از اهمیت زیادی برخوردار است. خطوط انتقالی که در لوله کشی صنایع پتروشیمی به کار میرود از کمپرسورهای فشار تغذیه میشوند. خطوط لوله که در طراحی لوله کشی صنایع پتروشیمی بکار میرود معولا دارای یک سیستم خنک کننده میباشد. همچنین در سیستم لوله کشی صنایع پتروشیمی باید یک دستگاه پیگمان برای تمیز کردن و بررسی خطوط داخل شبکه وجود داشته باشد.

در لوله کشی صنایع پتروشیمی معمولا از لوله های با جنس های مختلف استفاده میشود و در بیشتر مواقع جنس لوله هایی که در لوله کشی صنایع پتروشیمی بکار میرود بستگی به محیط کارخانه دارد. لوله های بکار برده شده بیشتر از فولاد، مس و یا آهن ساخته میشوند از طرفی دیگر تجهیزاتی که در لوله کشی صنایع پتروشیمی بکار میروند از جنس پلاستیک هستند.

تولید و مونتاژ لوله هایی که در لوله کشی صنایع پتروشیمی استفاده میشوند براساس استاندارد های منطقه ای میباشد و همچنین لوله کشی صنایع پتروشیمی پس از انجام معمولا در زیر خاک نگهداری میشوند.

خطوط لوله که در صنایع پتروشیمی برای حمل و انتقال نفت و گاز استفاده میشود امن ترین روش برای این کار میباشد لذا جهت جلوگیری از هرگونه آسیب و خطایی در لوله کشی صنایع پتروشیمی ضروریست که شرکتی که طراحی و انجام لوله کشی صنایع پتروشیمی را برعهده دارد از قطعات اورجینال، اجزای مناسب و اتصالات صنعتی مناسب استفاده کند.

آندیکا صنعت با دارا بودن مهندسان با تجربه، مهارت زیادی در طراحی و اجرای پروژه های لوله کشی صنایع پتروشیمی دارد و تمامی لوله کشی صنایع پتروشیمی که توسط این شرکت انجام شده اند با استاندارهای صنایع پتروشیمی مطابقت دارد و برای کار در محیط های سخت و دشوار کاملا مناسب میباشد.