پایپینگ اندیکا صنعت آسیا

اجرا و نصب پروژه های لوله کشی صنعتی

پایپینگ صنعتی پتروشیمی

پایپینگ صنعتی پتروشیمی
در پایپینگ صنعتی پتروشیمی شبکه ای وسیع از پاپینگ ها وجود دارد که برای انتقال گاز ها و سایر سیالات به کار میرود. بوسیله پایپینگ هایی که در صنایع پتروشیمی وجود دارد فراورده های نفتی و یا سایر سیالات مربوط از کارخانه به مراکزی که قرار است توزیع شوند منتقل میشوند. پایپینگ صنعتی پتروشیمی که وظیقه حمل سیالات را دارد از کمپرسور های فشار به عنوان منبع تغذیه استفاده میکند.

در پایپینگ صنعتی پتروشیمی جهت تمیز کردن و یا بررسی لوله های موجود در داخل شبکه وجود یک سری تجهیزاتی از جمله یک پرتاب کننده و یا یک گیرنده ضروری میباشد. در پایپینگ صنعتی پتروشیمی بخار، آب، مواد شیمیایی و انوع سوخت ها که در اطراف کارخانه تولید میشوند به وسیله خطوط لوله موجود در محیط، انتقال داده میشوند.

خطوط لوله ای که در پایپینگ صنعتی پتروشیمی استفاده میشود میتواند از جنس فولاد، مس و یا آلیاژ آهن ساخته شود که معمولا جنس آنها را با توجه به محیطی که قرار است پایپینگ صنعتی پتروشیمی انجام شود انتخاب میکنند. امروزه بیشتر لوله های که در پایپینگ صنعتی پتروشیمی به کار میروند از جنس پلاستیک هستند.

برای اتصال تجهیزات مختلف و لوله ها در پایپینگ صنعتی پتروشیمی از روش های مختلفی استفاده میکنند و رایج ترین روش برای متصل کردن پایپینگ هایی با قطر کوچک استفاده از فلنج ها میباشد ولی برای پایپینگ هایی که گازهای خطرناک را حمل میکنند از اتصالات مفصلی استفاده میکنند.

در پایپینگ صنعتی پتروشیمی چون مواد خطرناکی از داخل لوله ها عبور میکند استفاده از خطوط لوله امنیت زیادی دارد به همین دلیل استفاده از این روش روز به روز در سراسر دنیا در حال افزایش میباشد.

شرکت آندیکا صنعت چندین سال است که در زمینه طراحی و اجرای پایپینگ صنعتی پتروشیمی فعالیت دارد. آندینا صنعت به دلیل داشتن مهندسان مجرب و حرفه ای، تسلط زیادی در زمینه طراحی انواع پایپینگ صنعتی پتروشیمی و اجرای زیر ساخت های لازم را دارد. آندیکا صنعت با تیم حرفه ای خود توانسه در سراسر ایران پروژه های مختلفی از جمله پایپینگ صنعتی پتروشیمی را به انجام برساند.

.