پایپینگ اندیکا صنعت آسیا

اجرا و نصب پروژه های لوله کشی صنعتی

فلاشینگ و هیدروتست تاسیسات صنعتی

فلاشینگ و هیدرو تست تاسیسات صنعتی
عملیات تمیز کردن لوله ها و مخازن پایپینگ ها فلاشینگ و هیدرو تست تاسیسات صنعتی نام دارد . در واقع فلاشینگ و هیدرو تست تاسیسات صنعتی به عملیات جداسازی و فیلتر کردن آلاینده ها بوسیله جریان روغن با سرعت بسیار بالا گفته میشود.

در مراحل نصب و مونتاژ پایپینگ های صنعتی در صنایع مختلف این امکان وجود دارد که برخی از ذرات خارجی و یا آلاینده ها به قسمت های داخلی پایپینگ ها و یا تجهیزات راه پیدا کند و خسارت های جبران ناپذیری به قسمت های مختلف سیستم ها از جمله شیرآلات، پمپ ها، جک های هیدورلیکی وارد کند که این خسارت ها باعث میشود که عمر تجهیزات به کار رفته در پایپینگ صنایع تا حدود 70 درصد کاهش بیابد بنابراین ضروری است که هر چند وقت یکبار عملیات فلاشینگ و هیدرو تست تاسیسات صنعتی را انجام دهید.

در عملیات فلاشینگ و هیدرو تست تاسیسات صنعتی روغن با یک جریان بسیار سریع و دمای خاصی چندین بار از درون سیستم ها و تجهیزات به کار برده شده در صنایع عبور داده میشود تا بوسیله این روغن آلاینده ها و ذراتی که به لوله ها چسبیده اند جدا شوند در مرحله آخر از عملیات فلاشینگ و هیدرو تست تاسیسات صنعتی ذراتی که در داخل روغن هستند از فیلترهای مخصوص عبور داده میشوند تا این ذرات از روغن نیز جدا شوند. عملیات فلاشینگ و هیدرو تست تاسیسات صنعتی تا زمانی که کل ذرات خارجی چسبیده به لوله ها جدا شود تکرار میشود.

دستگاهی که برای فلاشینگ و هیدرو تست تاسیسات صنعتی در صنایع مختلف استفاده میشود باید قدرت کافی جهت انجام فلاشینگ و هیدرو تست تاسیسات صنعتی را داشته باشد در غیر این صورت عملیات فلاشینگ و هیدرو تست تاسیسات صنعتی به درستی انجام نمیشود و ذرات به طور کامل جدا نمیشوند.

شرکت آندیکا صنعت از دستگاه های بسیار پیشرفته و بروز برای فلاشینگ و هیدرو تست تاسیسات صنعتی استفاده میکند که از این دستگاه ها میتوان در اکثر صنایع از جمله صنایع پتروشیمی ، نفت و گاز، برق و.. استفاده کرد.