پایپینگ اندیکا صنعت آسیا

اجرا و نصب پروژه های لوله کشی صنعتی

نصب تاسیسات نفت و گاز

نصب تاسیسات نفت و گاز
یکی از برزگترین صنایع موجود در ایران صنایع نفت و گاز میباشد و به دلیل نفت خیز بودن کشورمان، صنایع نفت و گاز زیادی در بیشتر نقاط کشور وجود دارد به همین دلیل شرکت های زیادی نیز در زمینه نصب تاسیسات نفت و گاز شروع به فعالیت کرده اند.

شرکت آندیکا صنعت بیش از 20 سال است که در زمینه نصب تاسیسات نفت و گاز در ایران فعالیت گسترده ای انجام میدهد و هدف این شرکت انجام پروژه های نصب تاسیسات نفت و گاز با بهترین کیفیت برای مشتریان میباشد همچنین این شرکت در نصب تاسیسات نفت و گاز تمامی استاندارد های لازم را رعایت میکند و نصب تاسیسات نفت و گاز نیز توسط تجهیزات کاملا بروز و فن آوری های جدید انجام میشود.

شیرآلات یکی از اجزای اصلی در صنایع نفت و گاز و صنایع پتروشیمی به شمار میرود لذا در نصب تاسیسات نفت و گاز داشتن اطلاعات کافی و آموزش های لازم در زمینه شیرآلات برای تیم اجرایی بسیار حائز اهمیت میباشد.

نصب تاسیسات نفت و گاز باید توسط شرکت های معتبر و افراد متخصص انجام شود تا هیچ گونه مشکلی در روند صنایع نفت و گاز به وجود نیاید. نصب تاسیسات نفت و گاز در شرکت آندیکا صنعت توسط تیم حرفه ای و مجرب و مهندسان کار بلد در این زمینه انجام میشود. آندیکا صنعت در زمینه انجام نصب تاسیسات نفت و گاز تجربه زیادی داشته و توانسته پروژه های زیادی را با در نظر داشتن کیفیت بالا و استاندارد های جهانی به سرانجام برساند.