پایپینگ اندیکا صنعت آسیا

اجرا و نصب پروژه های لوله کشی صنعتی

پایپینگ صنایع برق

پایپینگ صنایع برق
جهت انجام پایپینگ صنایع برق انتخاب لوله مناسب از اهمیت زیادی برخوردار است. لوله پلی اتیلن برای پایپینگ صنایع برق و نیروگاهی گزینه مناسبی میباشد. سیستم خنک کننده در نیروگاه های برق جزو حساس ترین قسمت های نیروگاه میباشد و اگر مشکلی در این قسمت رخ دهد ممکن است کل نیروگاه دچار مشکل شود. به همین دلیل باید از لوله هایی استفاده شود که کیفیت و دوام بالا تری دارند.پلی اتیلن به دلیل مقاومت سایشی بالا و چگالی بالایی که دارد در پایپینگ صنایع برق به کرات استفاده میشود.

در پایپینگ صنایع برق استفاده از لوله های PE 100 کاربرد زیادی دارد زیرا این لوله ها دارای مزیت های بیشتری نسبت به سایر لوله ها میباشند. لوله پلی اتیلن PE 100 در پایپینگ صنایع برق برای برای اطفاء حريق، خنك كنندگي و آب بهداشتی مورد استفاده قرار میگیرند و هنگامی که آب سرد از داخل لوله ها عبور میکند از تجمع میکروارگانیسم ها در دیواره داخلی جلوگیری میکند.

از دیگر مزیت های لوله پلی اتیلن در پایپینگ صنایع برق میتوان به نصب ساده و حمل و نقل آسان آن نیز اشاره کرد. این لوله ها نیاز به شستشوی زیادی ندارند و هزینه تعمیر و نگهداری آن ها بسیار ناچیز میباشد.

آندیکا صنعت یک شرکت فعال در زمینه انجام پروژه های پایپینگ صنایع برق میباشد. این شرکت دارای چندین سال تجربه در زمینه طراحی و اجرای پایپینگ صنایع برق دارد و توانسته پروژه های مختلفی را در اکثر نقاط ایران به انجام برساند.

کارشناسان و مهندسانی که در آندیکا صنعت مشغول به فعالیت هستند همگی افراد با تجربه و متخصص در این زمینه میباشند که با بهره گیری از تکنولوژی های جدید و بروز جهت طراحی پایپینگ صنایع برق استفاده میکنند و تمام تجهیزاتی که برای پایپینگ صنایع برق استفاده میکنند دارای کیفیت بالایی میباشد.